BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Ældre- og Handicapforvaltningen er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv.
Vores kerneopgave er at fremme borgernes mulighed for at leve en selvstændig tilværelse. Det gør vi sammen med borgerne og deres netværk. For at kunne løse denne opgave sætter vi ambitiøse mål og arbejder efter fire strategier: Velfærdsinnovation, rehabilitering, samskabelse og handlekraftig organisation. Vi ønsker at være banebrydende inden for nye måder at skabe velfærd på, og vi er en involverende og kompetent organisation, der drives af at gøre en forskel for borgerne.
Vi kan tilbyde:
- En god arbejdsplads du selv kan være med til at præge.
- En god introduktion til en spændende hverdag med fokus på faglighed, læring og udvikling.
- Mulighed for at udvikle og udnytte dine faglige og personlige kompetencer.
- Du vil sammen med teamet være med til at sikre korrekt dokumentation.
- En arbejdsplads som aktivt arbejder med rehabilitering.
- En arbejdsplads der er i gang med at indarbejde Tom Kitwoods teorier i det daglige arbejde.
- Vi kan tilbyde personlige I-PAD.
- På Annebergcentret er der tilknyttet fast plejehjemslæge.
Vi søger nye kollegaer til vores team.
Timetal 37 timer/uge eller efter dit ønske, fortrinsvis aftenvagt
Vi søger nye kollegaer og du vil sammen med teamet løse vores fælles kerneopgave samt i samarbejde med borgerne og deres pårørende skabe en god og meningsfuld hverdag for vores beboere
Vi er en travl arbejdsplads med engagerede medarbejdere og med fokus på høj faglighed samt trivsel og arbejdsglæde
For at styrke fagligheden arbejder vi med supervision
Vi er en arbejdsplads, hvor vi arbejder efter værdierne anerkendende tilgang og brug af hinandens ressourcer, åben dialog, positiv tænkning og et godt grin. Vi vægter samarbejde, arbejdsglæde og stabilitet meget højt.
På Annebergcentret er der 42 beboere, hvoraf der er en boenhed for 7 beboere med demens.
Dine primære opgaver vil være:
- Vi forventer, at du som social- og sundhedsassistent på Annebergcentret kan løse opgaver, der ligger inden for eget ansvars- og kompetenceområde samt sikrer en høj faglig standard i relation til helhedsplejen.
- At du kan dokumentere korrekt i henhold til sundhedsloven
- At du deltager aktivt i tværfagligt samarbejde.
- At du bidrager konstruktivt til et godt arbejdsmiljø
- Gerne erfaring som social- og sundhedsassistent
- Kan arbejde med socialpædagogiske tiltag hos borgere med demens.
- Kan varetage og koordinere pleje/omsorgsopgaver
- Kan undervise og arbejde med delegering i dit daglige arbejde.
- Fagligt velfunderet og nysgerrig på ny viden
- Kan arbejde tværfagligt, udviklende og inspirerende
- At du er omhyggelig og tager ansvar for opgaverne
- Er ansvarsbevidst og god til at samarbejde med mange forskellige på tværs af faglighed
- At du brænder for at skabe en god og indholdsrig hverdag for borgerne
- At du er god til at skabe relationer
- Er tydelig, ansvarsfuld og handlekraftig
- Du løfter dine opgaver med selvstændighed og udforsker nye idéer
- Du er robust og i besiddelse af fysisk/psykisk overskud, samt har humor
- Du bidrager til den gode stemning i hverdagen og et godt arbejdsmiljø samt trives med forandringer og er omstillingsparat.
Annebergcentret, Annebergvej 6, 9000 Aalborg
Vil du vide mere?Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Lene Merethe Vejen på tlf. 99316870
Der er ansøgningsfrist Tirsdag d. 27. juni 2023.
Der afholdes løbende ansættelsessamtaler.
Løn- og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.
Læs mere om vores organisation, og hvad vi står på her:
Senior- og Omsorg
Vi udvikler os sammen - Aalborg Kommunes grundfortælling og DNA
Personalepolitik: 4 for fællesskabet
Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.
Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.
Vores kommune – i rivende udvikling
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Aalborg Kommune, Annebergvej 6, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://aalborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=4a5b8fdb-a35e-42a3-a34b-06ff55ce422f
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5847656