BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Som vores nye skarpe teamlederassistent i Støvring, skal du være med til at identificere- og løse udfordringer, og varetage de dagelige arbejdsopgaver som følger driften på henholdvist kontoret og lageret.
Din kommende arbejdsplads ligger i Støvring
Du skal arbejde i RTC Transports afdeling i Støvring, som både beskræftiger sig med møbel- og hvidevarerkunder. Du vil komme til at arbejde i et uformelt arbejdsmiljø, med en let omgangstone, hvor der ikke er langt fra tanke til handling.
Jobbet – spændende opgaver og alsidige hverdage
I din dagligdag hos RTC vil du møde mange forskellige mennesker og opgaver, hvor du kan se fremt til en spændende hverdag, hvor der hele tiden kommer nye interessante opgaver til. Du vil have en daglig gang på driftkontoret såvel som ude på lageret.
Du kommer til at indgå i et stærkt team, hvor du vil få en hverdag med fart over feltet.
Dine primære opgaver vil være
- Indgå i driften på lageret
- Daglig kontakt med chauffører og vognmænd
- Håndtering af ombytninger/reklamationer
- Kundekontakt, besvarer kundehenvendelser – telefonisk og mail
- ADHOC-opgaver
- Diverse administrative hvidevare-/møbelopgaver
Dig – du trives i høj tempo og er god til at kommunikere
RTC Transport har et høj aktivitetsniveu, og det er derfor vigtigt, at du trives godt med forandring og er omstillingsparat. Du er en struktureret person, der kan holde mange bolde i luften, samt tage hånd om vores vognmænd/chauffører, og diverse administrative opgaver. Du skal være fleksibel, kunne samarbejde på tværs i afdelingen, og trives med frihed under ansvar.
Det ville være en fordel, hvis du både kan begå dig på dansk og engelsk i skrift og tale.
Derudover forventer vi,
- Kan arbejde selvstændigt
- Gerne relevant erhvervserfaring fra lignende stillinger
- Serviceminded, og får opgaver fra hånden
- Kendskab til geografien for Nordjylland
- Fleksibel og åben for nye udfordringer
- Handlekraftig, beslutningsdygtig og engageret
- Positiv af natur
- IT-kundskaber, herunder er fortrolig med Office-pakken
Vi tilbyder løn efter kvalifikationer.
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge i tidsrummet 08.00-16.00 med tiltrædelse snarest muligt.
Ansøgningsfrist: hurtigst muligt.
Vi vil løbende gennemgå indkomne ansøgninger og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.
Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at ringe til afdelingschef Rune Petersen 3143 8507.
Derfor - hvis du vil være en del af RTC Transport A/S, så send din ansøgning samt CV via nedenstående ”Søg jobbet online”. Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
RTC Transport A/S - Støvring, Mercurvej 9A, 9530 Støvring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=2566&ProjectId=143588&DepartmentId=18977&MediaId=4628&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5839765