BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kunne du tænke dig at prøve kræfter med souschefopgaver, og har du evnerne til at sikre den daglige drift og support af IT Centret i Aalborg? Du lander i organisationen på et interessant tidspunkt, hvor mange store initiativer er sat i gang, og hvor du får rig mulighed for selv at sætte dit eget aftryk på jobbet og udvikle dig fagligt såvel som personligt.
Din nye arbejdsplads og jobbet
I IT Centret i Aalborg supporteres brugerne, der primært er kolleger fra Skatteforvaltningen, med at håndtere deres IT-problemer, så de hurtigt og bedst muligt kan fokusere på deres kerneopgaver. Den overordnede opgave er at levere en effektiv og kvalificeret IT-support kombineret med god service.
IT Centret i Aalborg består af ca. 70 engagerede IT-supportere, IT-specialister, teknikere og proceskonsulenter. IT Centret yder faglig support, der favner bredt over bl.a. levering af digital arbejdsplads med pc, telefon, software, autorisationer og fagspecifikke it-systemer til kollegerne i hele Skatteforvaltningen.
Det bliver din daglige opgave at støtte med ledelsesmæssige processer og opgaver på tværs af IT Centret samt være sparringspartner for medarbejderne i kontoret, med henblik på at udføre en professionel og god support, som understøtter en stabil drift. Samtidig vil du blive tildelt forskellige mål og have ansvaret for at leverancerne nås indenfor den aftalte tid.
Ud over de daglige opgaver, vil du i samarbejde med funktionslederen varetage personaleledelse, herunder afholdelse af 1:1-samtaler, løbende prioritering og styring af den daglige opgaveløsning, samt drøftelser om kompetenceudvikling for medarbejdere og udvalgte teams. Desuden skal du agere bindeled mellem interne samarbejdspartnere i organisationen, for at sikre udvikling og fremdrift.
Souschef, der naturligt går forrest
Vi forestiller os, at du har en relevant videregående uddannelse og flere års erfaring fra en it-organisation eller tilsvarende driftsorganisation. Det vil ligeledes være en fordel, hvis du har erfaring fra en tilsvarende stilling, og er vant til at kombinere din it-faglighed ift. styring af opgaver og prioritering af ressourcer.
Du kan desuden genkende dig selv i følgende:
- Har erfaring med ITSM og er gerne ITIL-certificeret
- Kan skabe motivation og være en rollemodel for andre
- Har et godt helikoptersyn, men kan samtidig være detaljeorienteret når dette kræves
- Har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation
- Er empatisk og god til at skabe relationer
- Vægter nysgerrighed og samarbejde højt
- Har et solidt teknisk fundament og gerne erfaring fra et call-center
- Kan navigere i en hverdag, hvor der ikke altid er en facitliste på udfordringerne
Send din ansøgning samt CV og anden relevant dokumentation via linket ”Søg stillingen” senest torsdag den 15. juni 2023.
Vi afholder samtaler løbende.
Der anvendes personprofilanalyse og logiktest i forbindelse med ansættelsen.
Har du spørgsmål til stillingen eller ansættelsesforløbet, er du velkommen til at tage kontakt til funktionsleder Helle Fisker Henriksen på telefon 72 37 88 10 eller funktionsleder Mikael Scheel Andersen på telefon 72 37 74 95.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.
Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.
Dette er et genopslag.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Dit arbejdssted bliver Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Aalborg, Lauritzens Plads, Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169318&DepartmentId=9414&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5840424