Brænder du for indretning og design i et internationalt job, hvor du kan bruge dine sprogkompetencer?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet:
Som Salgssupporter skal du yde support til de europæiske markeder, vores salgsagenter og samt vores interne salgsopgaver.

Du vil komme til at arbejde med mange forskellige opgaver og vil blive en del af et fagligt og socialt velfungerende dedikeret team, hvor vi sammen lykkes med at komme i mål med opgaverne. Du opbygger gode relationer til vores kunder, distributører og salgsagenter.

Din primære rolle er, at tilbud, ordrer og andre forespørgsler behandles professionelt og med høj kvalitet.

Dine opgaver vil være:

  • Besvare alle kundehenvendelser, både på e-mail og telefon
  • Ordreindtastning, webshop ordrer og kundeoprettelser
  • Fakturering og kreditnota
  • Sikre at kunder og sælgere har relevant information
  • Opfølgende salgsarbejde på key account kunder
  • Håndtere reklamationer
  • Koordinere mellem salg, varelager og forsendelse
  • Bistå med opgaver i den øvrige organisation

Rejsedage kan forekomme i forbindelser med nationale og internationale messer og events.

Om dig:
Du interesserer dig for salg og kundeservice og har formentlig allerede 3-5 års erfaring fra et job som salgssupporter. Du trives i den koordinerende og administrative rolle, hvor du skal holde styr på data, registrere ordrer og i det hele taget sørge for at hjælpe kunder og kolleger.

Du brænder for godt design og motiveres af at arbejde med et brand af høj kvalitet. Du forstår vigtigheden af god kundeservice og ved, at ingen forespørgsler er for store eller små. Du sætter en ære i at følge kunden helt til dørs og efterlade et godt indtryk. Du er struktureret, trives med perioder med spidsbelastning, og du ønsker at indgå i et team, hvor der både arbejdes selvstændigt og med en stærk holdånd, hvor man hjælper hinanden i mål.

Du er naturligt proaktiv, positiv, imødekommende og nysgerrig på at lære nyt, og ikke mindst er du fyldt med energi. Du forstår at tage ansvar og initiativ i dagligdagen. Erfaring med Navision og Excel er en fordel. Du har et højt kommunikationsniveau i dansk og engelsk både i skrift og tale, og har du yderligere kompetencer i et 3. sprog som tysk eller fransk, er det en fordel men ikke et krav.

EBB & FLOW tilbyder
Et selvstændigt, afvekslende og udadrettet job i en internationalt orienteret virksomhed med vækstambitioner - et godt arbejdsklima med gode og engagerede kolleger. Vi har kontor i idylliske og landlige omgivelser, hvor tonen er venlig og uformel. Hverdagen er præget af dynamik med plads til personlig udvikling. Der er tale om en fuldtidsstilling, med løn og benefits efter kvalifikationer.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (15-20 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

EBB & FLOW ApS, Duedal, 9230 Svenstrup J

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5954850

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet