BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Demensplejehjemmet Skipper Klement giver dig nu muligheden for at komme og arbejde sammen med os. Vi vil derfor gerne opfordre dig til at søge en stilling her hos os, hvis du er uddannet social- og sundhedsassistent, vild med demens og du er interesseret i at arbejde i ren dagvagt. Du skal trives, og synes det er spændende at arbejde med demens.
I Senior og Omsorg er du sammen med dine kolleger med til at hjælpe borgerne til at leve en selvstændig tilværelse. Det gør du i samarbejde med borgeren, borgerens netværk og andre, der har en indflydelse på borgerens liv, hvilket passer rigtigt godt til vores måde at arbejde på.
Lidt om stillingen og din nye arbejdsplads:
Demensplejehjemmet Skipper Klement er et hjem med 48 pladser for mennesker med forskellige problemstillinger inden for demens. De er sammensat af 36 faste pladser og 12 midlertidige demenspladser.
Der arbejdes grundlæggende ud fra Tom Kitwood, som udgør vores pædagogisk individuelle tilgang for dem, der bor her. Vi har et miljø, som giver mennesker med demens mulighed for et ligeværdigt, sjovt og indholdsrigt liv, og for at bevare eller højne deres funktionsniveau i så lang tid som muligt. Vi arbejder hele tiden med hverdagshabilitering. Vi arbejder med at sikre en høj faglighed og et godt assistentmiljø, og har nu over 60 % social - og sundhedsassistenter ansat. Efteruddannelse i demens prioriteres højt
Hos os er det lige så stor værdi at have tid til at læse højt fra avisen eller holde i hånd, som det er at give sonde eller dosere medicin. Vi er her hos os alle ligeværdige – både beboere, medarbejdere og ledelsen.
Vi arbejder i teams, men hjælper selvfølgelig hinanden på tværs af vores fire afdelinger. Vi arbejder hver anden weekend. Vores arbejdsforhold er gode, og vi forstår at passe på hinanden. Vi når vores opgaver i det daglige, og vi har forståelse for hinandens små særheder.
- I dagvagt arbejder vi i teams, og der er pt 6 social- og sundhedsassistenter - med dig, 4 social- og sundhedshjælpere samt to pædagoger ansat i teamet
- Der er planlagte teammøder, assistentmøder, triage med hjemmesygeplejen, borgerkonferencer og CURA undervisning, og ledelsen er til stede, når du møder ind i hverdagen og ledelsens dør er altid åben
- Ansættelse vil være fra den 1. august 2024, eller efter aftale. Der er indlagt tid til en god introduktion til dig
- Der er tale om en fast stilling
- Timetal er i udgangspunkt på 37 timer/ugen - Arbejde hver anden weekend i ulige uger
- Der arbejdes med overlap med aftenvagt og dagvagt
Vi er en arbejdsplads, der hele tiden er i bevægelse, og derfor er vi også altid forandringsparate, når der er behov for det. Vi arbejder efter langsigtede strategier, som vi selv er med til at fastlægge gennem vores MED-udvalg, så vi ved, hvor vi er på vej hen, og vi vægter kommunikation i alle led på vores arbejdsplads højt. Og ikke mindst ved vi, at vi hele tiden kan blive endnu bedre til det vi gør, end vi er i dag.
Vi glæder os til din ansøgning, både hvis du snart er uddannet, nyuddannet eller har masser af erfaring.
Dine primære opgaver:
- At sørge for, vores beboere får en god, tryg og hyggelig hverdag, da der altid skal være liv på vores plejehjem, samt være med til at sikre en høj sundhedsfaglig kvalitet i vores arbejde
Faglige kompetencer:
- At du er uddannet social- og sundhedsassistent
- At du har et godt overblik og vil tage ansvar.
- Har interesse og synes demens som fagområde er spændende
- At du er god til at arbejde både selvstændigt og sammen med andre i teamet.
- Det er en fordel, at du har erfaring med at arbejde i vores dokumentationssystem CURA, ellers lærer vi dig det
Arbejdsstedets adresse:
Runddyssen 289, 9230 Svenstrup
Vil du vide mere?
Du er velkommen til at kontakte plejehjemsleder Jakob Thøgersen på tlf. 9931 3214, eller assisterende leder Ann Andersen på tlf. 9931 3201 for at høre mere stillingen.
Ansøgningsfrist er den 12 juli 2024.
Løn- og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation.
Forud for endelig ansættelse skal der foreligge en straffeattest og indhentes referencer.
Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.
I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold.
Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.
Vores kommune – i rivende udvikling
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
www.aalborg.dk, Runddyssen 289, 9230 Svenstrup J
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6057009